sobota 30. září 2017

PSÍ CESTA (Bruce W. Cameron)

Byla jsem nadšená, když jsem v knihkupectví narazila na druhý díl Psího poslání. Z prvního dílu jsem byla neuvěřitelně nadšená a líbil se mi i styl autorova psaní. Tohle jsou přesně ty knížky na letní odpočinek s lehkým čtením. Navíc je fajn změna číst z pohledu psa.
Co se týče filmového zpracování prvního dílu, byla jsem zklamaná, kolik věcí tam změnili a ke konci úplně odbočili od původního příběhu. Přesto se mi ale hodně líbil a dokázal přesně to, co kniha - pobavil a zároveň pohladil na srdci.

Opět se setkáváme se psem z první knihy, který nejprve smutní po Ethanovi, ale brzy zažívá nová dobrodružství s Ethanovou vnučkou Clarity, která to nemá zrovna jednoduché se svojí matkou. Zase prožije nejeden život a snaží se zvládat své poslání chránit Clarity (i když se od retrívra dostane až k prckovi, jako je čivava). Stráví na zemi mnoho let a stane se dokonalým psím společníkem díky svým zkušenostem ze všech předešlých životů.
Konec je krásně uzavřený a uspokojí všechny, kteří se s tímto pejskem skamarádí skrze stránky.

Druhý díl byl už trochu slabší, ale pořád ve mně zanechal hluboké pocity. Čtenář se podrobněji seznámí se všemi postavami a celým příběhem se nechává provázet, jako by tam skoro byl. 
Nemusí to tak být u všech, ale já získala i jiný pohled na naši fenku doma. U různých situací přemýšlím, co si zrovna myslí, a připadám si k ní nějakým způsobem blíž. 

90%

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!