středa 27. prosince 2017

Vánoční přírůstky 2017

Jak už asi z názvu poznáte, tímto článkem chci aktualizovat svůj obsah knihovny. Neberte to jako nějaké vychloubání, prostě se mi jen líbí ta představa, že za pár let budu pročítat staré články a usmívat se nad tím, jak to přibývalo. Nevím, jestli se najde někdo, koho zajímá, jak vypadá moje knihovna, každopádně já si tu chci vytvořit takový "archiv" jak to šlo za sebou s mojí sbírkou.

Není to tak, že bych byla nějak extrémně hodná, prostě jsem jen nechtěla moc jiných dárků, takže jsem si nabrala 12 knih v Dobrovským (naštěstí ve slevě, takže to nebyla tak infarktotvorná částka) a jednu pak přidala z Albatrosmedia.

❖❖❖

Trochu netradičně se mezi tu moji třináctku řadí Sedmilhářky. Netradiční je to z toho důvodu, že podobné knihy snad ještě nevlastním. Viděla jsem ale upoutávku na film, takže když jsem ji v knihkupectví zahlédla, sáhla jsem po ní jen tak ze zvědavosti. Z titulní stránky na mě koukalo zhodnocení knihy od Stephena Kinga. Takže kniha šla se mnou domů...

Na Ta přede mnou jsem četla nějaké ne moc spokojené recenze, ale mně se ta anotace prostě hrozně líbila. Nic v tom duchu jsem ještě nečetla a mám takové příběhy ráda, takže doufám, že mě nezklame.

Zlodějka knih byla hodně opěvovaná a já nad ní nějak nikdy neuvažovala, ale potom jsem si říkala, že příběh nezní vůbec špatně. Vzhled přebalu dodal na nadšení a mám ji doma.

Další dvě detektivky (V lese visí anděl, Sova), které se u mě staly snad i klasikou. Na oba díly se těším, ale bojím se, za jak dlouho se na ně dostane, protože větším favoritem se u mě stal Blackout. Poprvé jsem se o této novince dozvěděla v metru, kde jsem upoutávky viděla na všech stanicích, na kterých se pohybuju. Náhoda?

Dostalo se i na smutnější kousky, kterým je například Chlapec v pruhovaném pyžamu. Ano, neukamenujte mě, ještě jsem ji nečetla. Ale jak vidíte, hodlám to napravit.

Mým nejoblíbenějším kouskem je Ovšem od Karla Kováře (Kovyho), kterého na YouTube sleduju možná už i dva roky, nevím jistě. Jeho videa se mi zalíbila okamžitě a dost často na ně koukám s myšlenkou, jak může stíhat studovat, točit videa, cestovat a ještě si udržovat přehled v politickém dění. Já nestíhám ani studium samotný! 

Další detektivkou je Zmizela v mlze, která mě v knihkupectví zaujala, jsem poměrně dost zvědavá na příběh a co všechno se bude dít. Dávám tomu docela velké šance, tak snad nezklame ani tahle.

Ani by to snad nešlo bez potterovské tématiky, takže tu mám Fantastická zvířata a kde je najít (původní scénář), což se mi líbí jako oddychovka na léto. Ještě mi chybí hodně potterovských knih, takže snad jich alespoň většinu brzo nasbírám.

Všechny malé zázraky jsem viděla v jednom z videí na kanálu Molly v knize (mimochodem, doporučuju, skvělá prokrastinace pro knihomoly) a zaujala mě na první pohled (i obálkou samozřejmě, protože je krásná). Pravděpodobně bude směřovaná taky na léto.

Dívku ve vlaku už četli asi všichni, takže jsem klasicky pozadu. Dlouho jsem kolem ní chodila v knihkupectví a nebyla si jistá, až nakonec také našla místo v mojí knihovně. Anotace mi přišla dost tajemná, takže se těším, až zjistím víc.


A poslední - samozřejmě nemohla chybět Třeštíková. Co jsem přelouskala Osm a Bábovky, její odlehčený styl psaní mi chyběl, takže jsem ráda, že mám do zásoby To prší moře a opět je to kousek na léto (koukám, že mám o prázdninách co dělat).

❖❖❖

Postupně se snad dostane i na 13 recenzí na všechny tyto knihy. Doufám, že mi na to bude stačit rok 2018... 

Do komentářů můžete psát, jaké (knižní) dárky jste dostali vy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!